Empresa: |
Consorci GAl Alt Urgell Cerdanya |
Lloc de treball: |
|
Ciutat: |
La Seu d'Urgell |
Província: |
Lleida |
Comarca / àrea: |
Alt Urgell |
País: |
ESPAÑA |
Àrea: |
Administració pública |
Nombre de vacants: |
1 |
Disponibilitat: |
Immediata |
Descripció: |
Realitzar tasques de suport administratiu per al funcionament diari de l'àmbit. Preparar i recopilar documentació i introduir dades en els programes i projectes del Consorci.
Classificar, arxivar i ordenar documents atenent els criteris fixats de gestió documental.
Requisits: Títol d'ESO
|
Tipus de jornada laboral: |
Parcial |
Salari: |
756,20€ bruts mensuals |
Informació addicional: |
Termini presentació instància i documentació: 24 d'agost de 2018
Podeu consultar les bases del concurs per al lloc de treball al següent enllaç: https://tauler.seu.cat/pagDetall.do?idEdicte=158604&idens=9829820002
Les instàncies s'han de presentar presencialment al Consorci Alt Urgell Cerdanya (passeig Joan Brudieu, 15 La Seu d'Urgell) o electrònicament https://seu-
e.cat/web/cauc/govern-obert-i-transparencia/serveis-i-tramits/tramits/instancia-generica
|
Nom de la persona de contacte: |
Mireia Font |
Correu electrònic de la persona de contacte: |
cauc@cauc.cat |
Telèfon de la persona de contacte: |
973 353 112 |
Tipus d'oferta |
Oferta estàndard
|