Detalls d'oferta de treball


Empresa: Consorci GAl Alt Urgell Cerdanya
Lloc de treball:
Ciutat: La Seu d'Urgell
Província: Lleida
Comarca / àrea: Alt Urgell
País: ESPAÑA
Àrea: Administració pública
Nombre de vacants: 1
Disponibilitat: Immediata
Descripció: Realitzar tasques de suport administratiu per al funcionament diari de l'àmbit. Preparar i recopilar documentació i introduir dades en els programes i projectes del Consorci. Classificar, arxivar i ordenar documents atenent els criteris fixats de gestió documental. Requisits: Títol d'ESO
Tipus de jornada laboral: Parcial
Salari: 756,20€ bruts mensuals
Informació addicional: Termini presentació instància i documentació: 24 d'agost de 2018 Podeu consultar les bases del concurs per al lloc de treball al següent enllaç: https://tauler.seu.cat/pagDetall.do?idEdicte=158604&idens=9829820002 Les instàncies s'han de presentar presencialment al Consorci Alt Urgell Cerdanya (passeig Joan Brudieu, 15 La Seu d'Urgell) o electrònicament https://seu- e.cat/web/cauc/govern-obert-i-transparencia/serveis-i-tramits/tramits/instancia-generica
Nom de la persona de contacte: Mireia Font
Correu electrònic de la persona de contacte: cauc@cauc.cat
Telèfon de la persona de contacte: 973 353 112
Tipus d'oferta Oferta estàndard