Detalls d'oferta de treball


Empresa: Serveis Personals Transversal FCLP
Lloc de treball:
Ciutat: ALT ANEU
Província: Lleida
Comarca / àrea: Pallars Sobirà
País: ESPAÑA
Àrea: Hostaleria i turisme
Nombre de vacants: 1
Disponibilitat: Immediata
Descripció: - Gestió i resposta a través del correu electrònic i telèfon. - Gestió i activació de les reserves a través del programa Bird (Programa de gestió hotelera). - Venda d’entrades d’activitats del centre. - Atenció al públic. - Assessorament als visitants per la realització d’activitats del centre i també de possibles rutes i activitats a l’entorn. - Suport a les accions de comercialització - Identificació de necessitats i resolució d’incidències. - Resoldre totes aquelles demandes, consultes o incidències que, per la seva especialització, complexitat o duració, requereixen una atenció específica i un temps d’atenció superior a l’habitual. - Venda de productes de la botiga. - Tasques de facturació i tancaments diaris de caixa.
Tipus de jornada laboral: Completa
Salari:
Informació addicional: REQUISITS: Imprescindible: - Formació professional/Universitària en alguna de les branques de turisme - Coneixements d’informàtica a nivell professional - Experiència mínima d’un any en serveis d’atenció al públic i reserves, i amb una gran voluntat d’aprenentatge - Residir a prop del centre - Carnet de conduir - Flexibilitat horària i treballar caps de setmana i festius - Nivell alt de català i castellà - Molt bones dots de tracte al públic i capacitat resolutiva i sensibilitat davant dels diferents fluxos de visitats. Es valorarà: - Capacitat d’organització - Idiomes: anglès i/o francès - Coneixements de l’entorn del centre - Treball en equip - Polivalència per a altres tasques
Nom de la persona de contacte: MARTA PUIGDOMÈNECH
Correu electrònic de la persona de contacte: marta.puigdomenech@lapedrera.com
Telèfon de la persona de contacte: 618013720
Tipus d'oferta Oferta estàndard